YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Welc0me to Ajrazak-lifestories.blogspot.com

Followers

Monday 20 February 2012

Sekadar Nukilan

Sejenak aku berfikir......
Apakah aku mampu untuk melakukannya???
Aku tahu amat sukar untuk aku melupakannya...
Andai masa lalu boleh dikembalikan,ingin aku perbaiki kesilapanku...
Sikap ku yang seperti kebudak-budakan...
Ego ku yang tinggi menggunung...
Cemburu ku yang tidak tentu hala...
Ingin aku buang jauh2...
Memang sukar untuk kembali ke masa lalu...
Akan tetapi aku hanya mengharapkan silaturahim antara kita berkekalan...
Aku hanya insan biasa yang tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan...



#hanya luahan hati#peace~~~




Lots Of Luv by Aj Razak

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Ajrazak-lifestories.blogspot.com