YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Welc0me to Ajrazak-lifestories.blogspot.com

Followers

Friday 31 August 2012

Kau Yang Terindah


Duhai Tuhan...
Jika dengan melepaskan cinta ku maka aku akan memperolehi kewarasan ku...
Maka biarlah aku menjadi gila seumur hidup ku...
Duhai Tuhan...
Andai mampu aku meminta pada Mu sgt ini...
Aku ingin tanah ini terbuka dan menelan ku hidupII...
Atau halilintar keluar dari langit dan menyambar ku hingga aku mati di hadapan Mu Tuhan...
Duhai Tuhan...
Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cinta ku tanpa sebuah makna...
Biarkan lah cinta ku tumbuh...
Biarkan ia semakin merekah dan mekar...
Meskipun aku telah layu dan mati...


#Aj da addicted dgn puisi ni....swit sgtttt...... ;)


Lots Of Luv by Aj Razak

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Ajrazak-lifestories.blogspot.com