YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES
Welc0me to Ajrazak-lifestories.blogspot.com

Followers

Tuesday 25 September 2012

NAMK 2509


NAMK...
Engkau hadir tanpa diduga tatkala aku rebah ke bumi...
Engkau tiupkan aku dengan bait-bait semangat mu supaya aku bangkit dan teruskan perjuangan ku...
Engkau korbankan waktu senggang mu tak kira siang ataupun malam untuk mengajar ku...
Jasa, pengorbanan dan kasih mu tak dapat ku balas dengan wang ringgit...
Hanya doa yang sering aku titipkan di dalam setiap solat ku...
Walaupun perkenalan kita hanya seketika, aku bersyukur di atas pertemuan ini...
Terima kasih ya Allah atas segala-galanya...
Engkau tidak akan pernah luput dalam ingatan...

NAMK...
Terima kasih yang tidak terhingga untuk kesemuanya...
Kesilapan lampau yang tercipta menjadikan pemikiran ku lebih matang...
Andai aku diberi peluang kedua, akan ku jaga ukhwah ini dengan sebaik-baiknya...
Hanya kata maaf yang dapat ku ungkapkan atas kekhilafan diri ini...
Selamanya engkau akan menjadi ibu kedua ku dunia dan akhirat...
Adakala...butiran jernih mengalir di pipi tatkala aku teringat akan dirinya...



Hepi befday to u NAMK...may Allah blessing u...hopefully, u r having a cheerful life... ;)

There r things dat we dun want it to happen, but we hav to accept it...
There r also people dat we cant live without, but we hav to let go...
It’s a faith ;)






Lots Of Luv by Aj Razak

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Ajrazak-lifestories.blogspot.com